کاشت۱۱۷ درخت برای کودکان بهبودیافته از سرطان

تبریز(پانا)- به مناسبت روز درختکاری ۱۱۷ نهال درخت به افتخار کودکان بهبود یافته از بیماری سرطان در لاله پارک تبریز کاشته شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کاشت۱۱۷ درخت برای کودکان بهبودیافته از سرطان

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین، سید علی اصغر نساج ،شهردار منطقه ۵ تبریز ،در این مراسم که باحضور جمعی از کودکان بهبود یافته از سرطان و مسئولان شهری ودرمانی همراه بود،با بیان اینکه موسسه تسکین اقدامات مهمی در حوزه سلامت انجام میدهد گفت: باایجاد این موسسه قدمهای موثری برای درمان کودکان مبتلا به سرطان برداشته شده وشهرداری منطقه ۵ تبریز نیز افتخار همراهی با این مجموعه را دارد.

وی ادامه داد:حوزه سلامت یکی از مهمترین حوزه های اجتماعی به شمار می رود و تلاش برای سالم سازی شایسته تقدیر است و در دین مقدس اسلام و فرهنگ ایرانی نیز بر کار خیر و نیکوکاری تاکید شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز بیان کرد: همه موظفیم درراستای عمل به اسلام و انسانیت در سلامت جامعه و نیکوکاری تلاش کنیم چرا که جامعه سالم به جامعه ای پرنشاط و امیدوار منجر خواهد شد.

وی عنوان کرد: همکاران شهرداری منطقه ۵ تبریز در مدیریت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی سعی در نشاط و امیدواری دارند و امروز نیز در کنار کودکان بهبود یافته از سرطان و خانواده های آنان هستیم تا به آنان امید و نشاط بیشتر بدهیم.

میلانی،مدیرعامل تسکین نیز دراین مراسم با اشاره به فعالیت ۷ ساله این موسسه گفت: این مرکز تخصصی ترین موسسه درمانی در حوزه سرطان کودکان بوده و علاوه بر آذربایجان شرقی از استانهای همجوار حتی کشورهای همسایه پذیرش بیماران مبتلا به سرطان دارد.

وی ادامه داد: برای سومین سال وارد فاز حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان شده ایم و بنا به وضعیت کودکان درصدهای حمایتی تعریف میکنیم و امسال از تیرماه بدون توجه به وضعیت معیشتی کودکان در چهار بخش حمایت کامل را انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در سالجاری تا اول اسفند ۴۶۰تحت حمایت قرار گرفتند که ۵۳ کودک قطعی درمان یافته اند و امروز به یاد ۱۱۷ کودک بهبود یافته در سال ۹۸ و ۹۹ نهال در محل مجتمع لاله پارک تبریز کاشته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار