همزمان با روز پاسدار انجام شد؛

بهره‌برداری از فاز نخست پروژه بزرگ خدماتی درمانی سپاه در پرند

تهران (پانا) - فاز نخست پروژه بزرگ خدماتی درمانی نیروی زمینی سپاه در شهر پرند استان تهران به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از فاز نخست پروژه بزرگ خدماتی درمانی سپاه در پرند

به گزارش سپاه نیوز، در مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولان، بهره‌برداری رسمی از فاز نخست پروژه بزرگ خدماتی درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر پرند استان تهران آغاز شد.

این مجتمع خدماتی- درمانی عمومی و تخصصی در زمینی به مساحت ۳۴۰۰ متر و زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع در ۳ طبقه با کاربری ۲۸ بخش کلینیکی و پاراکلینیکی طراحی، احداث، تجهیز و آماده شده است.

امروز و در فاز نخست، بخش‌های اورژانس زنان و مردان، درمانگاه و مطب‌های عمومی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، واحد طبی ایرانی و داروخانه، خدمت رسانی خود را رسماً آغاز کردند.

سردار اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در آیین افتتاح فاز اول این مجتمع، از راه‌اندازی بخش‌های تخصصی و پاراکلینیکی همچون قلب و عروق، پوست و مو، چشم پزشکی، مغز و اعصاب، ام آر آی، سی تی اسکن و متخصص داخلی در فاز بعدی خبر داد.

سردار پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه گفت: هدف از این اقدامات مستمر و دنباله‌دار، توسعه عدالت دسترسی عمومی به خدمات مراقبت از سلامت و با در عین حال با کیفیت برای خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم است.

وی افزود: این پروژه در پی دستور سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت همه جانبه سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی دو سال تلاش جهادی، شبانه‌روزی و مخلصانه رزمندگان بهداری رزمی این نیرو با همراهی بخش‌های مرتبط در وزارت بهداشت و درمان، احداث، تجهیز و آماده شده است.

سردار موحدی کیا فرمانده تیپ ۲۰ رمضان نیروی زمینی که این مجتمع بزرگ، ثمره پیگیری‌های او و مجموعه رزمندگان تیپ است، خاطرنشان کرد: تا پیش از افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه، ساکنان شهر پرند برای دریافت خدمات درمانی عمومی و تخصصی با تعرفه‌های دولتی و بیمه‌ای، به مرکز شهرستان و تهران یا شهرهای همجوار همچون رباط‌کریم می‌رفتند که با راه‌اندازی فاز نخست مجتمع سردار‌دلها، عموم ساکنان پرند می‌توانند از خدمات فراهم شده با تعرفه های دولتی و بیمه‌ای‌ای بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار