جشن نیکوکاری نماد همدلی ملت ایران است

نهران (پانا) - داود اماموردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه5؛ در مراسم جشن نیکوکاری، روحیه انفاق و همدلی را از ویژگی های بارز ملت ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری نماد همدلی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری پانا، روز شنبه 14 اسفند1400، برنامه جشن نیکوکاری، همزمان با مدارس سراسر کشور در تمام مدارس آموزش و پرورش منطقه5؛ به اجرا درآمد. مراسم نمادین این جشن، در منطقه5، در مدرسه ابتدایی سیدالشهدا(ع) و در منطقه22، در دبیرستان دوره اول شهدای راه آهن برگزار شد.

داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه5، محمدرضا شاهجانی؛ رئیس کمیته امدادمناطق2و5، ابراهیم کارگر؛ مسئول سازمان دانش آموزی منطقه5 و شهناز شکوه غازانی؛ مدیر مدرسه ابتدایی سیدالشهدا(ع)، از برنامه ی این آموزشگاه که با حضور گروه دانش آموزان پیشتاز مدرسه به اجرا درآمد، دیدن کردند. در این مراسم داود امام وردی، روحیه انفاق و همدلی را از ویژگی های بارز ملت ایران برشمرد و گفت: «ملت فرهیخته ایران همواره و در تمام رویدادها، حضور آگاهانه و فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی خود را به رخ جهانیان کشانده اند. و همین جشن نیکوکاری که هر ساله به میعادگاه تقسیم شادی های مردم ایران تبدیل شده است، نماد همدلی ملت است.»

همچنین مراسم مشابهی در دبیرستان دوره اول شهدای راه آهن، به همت لیلا صدری، مدیر این آموزشگاه؛ برگزار شد. غلامحسین امامی؛ معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد غرب تهران و کامل سیروس مرنی؛ رئیس کمیته امداد مناطق 21و22 شهر تهران در این مراسم شرکت و ضمن بازدید از برنامه های این مدرسه، از زحمات لیلا صدری و مشارکت دانش آموزان و همکاران این آموزشگاه قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار