امام جمعه کمالشهر کرج در مراسم هفته تربیت اسلامی:

نقش مربیان در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و راهبردی است

کرج (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه کمالشهرکرج بیان کرد نقش مربیان در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و راهبردی است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش مربیان در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و راهبردی است

مراسم تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر وثوقی امام جمعه کمالشهر کرج، مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج، مظفر عنایتی معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی و مربیان امور تربیتی در سالن شهدای فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر وثوقی امام جمعه کمالشهرکرج در این مراسم معنوی با اشاره به نقش مربیان امور تربیتی در هدایت استعدادهای دانش آموزان و علائق آنها به سمت فعالیت‌های مفید تربیتی و فرهنگی گفت: دانش آموزان دارای سطوح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متفاوتی هستند و مربیان امور تربیتی می‌توانند با رویکردی صحیح آنها را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و کسب مهارت‌های اجتماعی سوق دهند.

وی افزود: نقش مربیان در تربیت دانش‌آموزان بسیار حساس و راهبردی است که می توانند تاثیر ماندگاری بر تربیت دانش آموزان بگذارند و مسیر زندگی آنها را روشن کنند.

در پایان مراسم مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج آغاز هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس امور تربیتی را به مربیان تلاشگر پرورشی و کارکنان معاونت پرورشی و تربیت بدنی تبریک گفت و یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان معلمان تاسیس نهاد امور تربیتی را گرامی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار