فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد:

برخورد قاطعانه نیروی زمینی ارتش با عوامل ایجاد ناامنی در مرزها

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به استقرار یگان‌های متحرک هجومی نیروی زمینی در مرزهای شرقی کشور گفت نیروی زمینی ارتش با اشرار، قاچاقچیان و عناصر ناامن‌کننده مرزها قاطعانه مقابله می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطعانه نیروی زمینی ارتش با عوامل ایجاد ناامنی در مرزها

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره استقرار نیروهای متحرک هجومی در مرزهای جنوب شرقی کشور، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر تغییراتی را در حوزه ساختاری خود ایجاد کرده که بر این اساس، تحولاتی نیز در سازمان رزم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی افزود: به جهت گستردگی پایانه مرزی کشور، ضرورت دارد تا از یگان‌های متحرک هجومی جهت برقراری امنیت استفاده شود؛ زیرا این یگان‌ها از قابلیت تحرک و تهاجم صد درصدی برخوردارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: از زمانی که یگان‌های متحرک هجومی این نیرو در جنوب شرق مستقر شده‌اند، علی‌رغم ناامنی‌های منطقه، امروز امنیت بسیار خوبی در مرزهای شرقی کشور وجود دارد.

امیر حیدری در خصوص تجهیزات مورد استفاده‌ یگان‌های متحرک هجومی مستقر در بخش مرزی کشور نیز گفت: تلاش شده از سلاح و تجهیزات خاصی در این رابطه استفاده کنیم که پاسخگوی ماموریت‌های ویژه باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش موثر مرزبانان فرماندهی انتظامی کشور در حراست از مرزها خاطرنشان کرد: عزیزان مرزبانی نیز در این عرصه حضور دارند و برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: طبیعی است که بعد از روی کار آمدن رژیم جدید در کشور همسایه (افغانستان) یک سری افراد بخواهند از این تحولات و خلا ایجاد شده سو استفاده کنند و در قالب اشرار و قاچاقچیان مشکلات و ناامنی‌هایی را در مرزهای کشور ما ایجاد کنند؛ اما نیروی زمینی در برابر این‌گونه تحرکات، مستحکم ایستاده است و همان‌طوری که در گذشته با عناصر ناامن‌کننده مرزها برخورد سرسختانه داشته، از این پس نیز این روند را با شدت بیشتری ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار