۱۷ بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونا راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی ۱۷ بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۷ بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونا راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به فعالیت ۵۶ بیمارستان نیروهای مسلح در کشور گفت: از این تعداد ۲۸بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

وی با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.

سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند. نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین گیر کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیروهای ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

سرتیپ حیدری یادآور شد: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرزهای کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرزهای میهن اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار