مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن؛

تکریم نهادتربیتی در آموزش و پرورش احترام به ارزش‌هاست

رودهن(پانا) - مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن، تکریم و ارج به نهاد تربیتی در آموزش و پرورش را احترام به ارزش‌های دینی، ملی و انسانی دانست که بسیار باید توسط مسئولین، فعالیت‌های این‌نهاد مورد حمایت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تکریم نهادتربیتی در آموزش و پرورش احترام به ارزش‌هاست

ملیحه رباط سرپوشی مسئول بسیج آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با پانا بیان کرد: بسیج آموزش و پرورش رودهن به جهت تکریم‌ حوزه فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش، طی دیدار با سیداحمدالهی‌نیا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در روز ۸ اسفند مصادف با روز تربیت اسلامی، ضمن تبریک این روز به معاون پرورشی منطقه، از فعالیت‌های پرورشی و تربیتی این معاونت و تاثیری که در دانش‌آموزان و مدارس منطقه از خود به جای گذاشته است تشکر کرد.

سرپوشی در تکمیل صحبت‌هایش مطرح کرد: فعالیت‌های تربیتی در آموزش و پرورش نبض کلیه روند در حال جریان تعلیم و تربیت است. در واقع مدارس بدون فعالیت‌های پرورشی تبدیل به محیطی خشک و عاری از تنوع و هیجان می‌شود که این امر باعث عدم جذابیت برای دانش‌آموزان است و بی‌شک‌ در کیفیت امور آموزشی و یادگیری هم‌ در مدارس تاثیر‌گذار خواهد بود.

وی افزود: شهیدانی چون رجایی و باهنر به دنبال تربیت سربازانی انقلابی و متعهد در مدارس بودند و چشم‌اندازی بلند و پر‌امید به آینده ایران داشتند، به طوری که تمام این اهداف را در قالب تربیتی اسلامی با تمام ابعاد و زوایای آن محق و در دسترس می‌دانستند و اکنون مربیان پرورشی در مدارس زیر سایبان همان دو شهید با افتخار در حال پیگیری و اشاعه تربیت اسلامی در نسل‌های آینده ایران هستند.

در این دیدار سید‌احمد الهی‌نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن ضمن تشکر و قدردانی از حوزه بسیج به دلیل ارجی که به فعالیت‌های تربیتی و فعالان این عرصه دادند، بیان کرد: همیشه در مدارس لازم است راه شهیدان ادامه پیدا کند بخصوص شهیدانی چون باهنر و رجایی که مفاهیمی عمیق مثل تربیت اسلامی را وارد گنجینه لغات و دایره آموزش و پرورش کردند که هنوز به یادگار است و در حال ادامه دادن به وسیله پیروان تربیتی این دو شهید در مدارس است.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار