شهرام گودرزی در گفت‌وگو با پانا

فجرسپاسی بدشانس است اما به سقوط فکر نمی‌کند

برد استقلال مقابل فجر به لطف اشتباهات داوری بود

تهران (پانا) - وینگر چپ پای تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است این تیم با اشتباه داوری به استقلال باخته و مستحق کسب یک امتیاز بوده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فجرسپاسی بدشانس است اما به سقوط فکر نمی‌کند

شهرام گودرزی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست فجرسپاسی مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: «ما می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و دقیقا راه‌های گل حریف را بسته بودیم. دیدید که حتی فرصت رسیدن به گل را هم داشتیم. بازی پایاپای بود و این طور نبود که آنها مالکیت کامل داشته باشند. می‌دانستیم که وقتی استقلال صاحب توپ می‌شود، سعی می‌کند با پاس بلند به دروازه ما برسد. سعی کردیم با جمع‌شدن در زمین خودی، فضاها را ببندیم و اجازه ندهیم این تیم موقعیت بدست بیاورد. البته روی شوت راه دور یکی دو فرصت داشتند که صادقی به خوبی واکنش نشان داد.»

وی افزود: «بازی سختی بود و استقلال صدرنشین است. آن‌ها می‌خواستند امتیاز خانگی را بگیرند. آن طور هم که بازی پیش رفت، موقعیت آن‌چنانی به آن‌ها ندادیم ولی روی یک صحنه که به گفته کارشناسان خطا هم بود، متاسفانه به گل رسیدند. ما اگر کمی خوش‌شانس بودیم حتی با این که اشتباه داور باعث شد، عقب بیافتیم، در دقایق پایانی می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. شک نکنید حداقل حق ما در این بازی کسب یک امتیاز بود و شکست ما به لطف اشتباهات داوری بود و با گل خطا ما را شکست دادند. امسال واقعا داوری‌ها در برخی بازی‌ها اذیت‌مان کرده و امتیازات حساسی را از دست دادیم. با این حال باید تلاش کنیم تا در ادامه روند بهتری در پیش بگیریم و وضعیت را تغییر دهیم.»

بازیکن تیم فجرسپاسی در خصوص داوری‌های لیگ بیست و یکم تصریح کرد: «متاسفانه در لیگ امسال اشتباهات داوری بیش از هر سالی است. این اشتباهات باعث می‌شود تا همه تیم‌ها معترض باشند. امیدوارم این اشتباهات حداقل در چند هفته باقی مانده به حداقل برسد تا تیم‌ها براساس شایستگی‌شان نتیجه بگیرند. البته این را هم بگویم که متاسفانه با هر سوتی که به زعم تیم‌ها اشتباه باشد، بازیکنان، نیمکت‌ها و اعضای تیم داد و بیداد راه می‌اندازند و این باعث می‌شود تمرکز داور گرفته شود. ناخودآگاه این سر و صداها داور را تحت فشار می‌گذارد و درصد اشتباهش بالا می‌رود. بازیکنان و مربیان باید به داوران کمک کنند تا با آرامش سوت بزنند و حق تیمی ضایع نشود.»

شهرام گودرزی در پایان درباره حضور فجر سپاسی در نیمه پایین جدول و ترس هواداران این تیم از بازگشت به لیگ یک، گفت: «تیم ما اصلا به سقوط فکر نمی‌کند. تمرکز ما این است تا بتوانیم در هفته‌های آینده با کسب امتیازهای لازم، خیال خودمان را بابت ماندن راحت کنیم. تیم ما از لحاظ شکل ارائه فوتبال خیلی خوب است اما بدشانسی می‌آوریم. عدم کسب 3 امتیاز باعث شده تا کمی بچه‌ها استرس داشته باشند. مطمئن باشید تمام تلاش ما این است تا مقابل تیم خوب پیکان 3 امتیاز را بگیریم. هر طور شده باید امتیازات کامل را به‌دست بیاوریم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. رقابت در پائین جدول مثل بالای جدول زیاد است و برای گرفتن حتی یک امتیاز هم باید چندین برابر تلاش کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار