به مناسبت روز امور تربیتی و  هفته تربیت اسلامی:

پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان 

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان  به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان 

متن پیام علی رستمی به شرح زیر است:

هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْاُمِّیِّینَ رَسُولًا مِنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ

وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَاِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ

و کسی است که در میان جمعیت درس نخوانده رسولی از خودشان برانگیخت که آیاتش را بر آنها می خواند و آنها را تزکیه می کند و به آنان کتاب (قرآن) و حکمت می آموزد هر چند پیش از آن در گمراهی آشکاری بودند !

زندگی مجال تربیت و هستی کلاسی است که همه لحظه ها و صحنه هایش، آموزگار تربیت انسان است . گذر ایام صدف روزها و شب هایی است که در پس یکدیگر آمدند و رفتند، تا انسان خود را در هاله تربیت بارور سازد و از خاک به افلاک ره سپارد.تربیت به عنوان امری تدریجی هرگز قابل نسخه پیچی یا بسته بندی نیست و همواره به یک منش و سلوک و نه رفتار که بعد ظاهری عملکرد است، ختم می شود که به همت دغدغه مندان این عرصه حاصل می‌شود.

در این میان نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر نقشی بی بدیل می آفریند. نهادی که به عزم و همت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد و دستاوردهای مقدسی همچون تربیت نسل جوان و انتقال ارزشهای دینی، ملی، اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ...به آنان را به ارمغان آورده است.

هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته و متولی تربیت در نظام تعلیم و تربیت کشور و همه کسانی که جهت محقق شدن اهداف امور تربیتی درتریت نسل آینده بر اساس ساحت های شش گانه تلاش می کنند تبریک عرض می نمایم.

توفیق و عزت شما دغدغه مندان حوزه فرهنگ و تربیت را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسالت می نمایم.

علی رستمی

سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار