کارگاه توانمند‌‌سازی معلمان جدید‌الاستخدام در قرچک

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری «کارگاه توانمندسازی معلمان جدیدالاستخدام» در این منطقه با هدف به روزرسانی و ارائه راهکار به نیروی انسانی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمند‌‌سازی معلمان جدید‌الاستخدام در قرچک

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، طی بازدید از محل برگزاری این دوره ها با اشاره به تئوری «مدیریت تغییر» خاطر نشان کرد: امروزه در تمامی سطوح فراگیری آموزش شاهد تغییراتی اساسی هستیم و یکی از شاخصه هایی که در علم مدیریت تغییر دنبال می شود به روز رسانی و ارائه راهکار به نیروی انسانی در شرایط جدید است؛ لذا با تمام توان به دنبال مدیریت تغییر های صورت گرفته در روش های تدریس نوین و تعاملات مختلف مربی و دانش آموز هستیم .

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره اظهار کرد: تعامل نزدیک با مجموعه تصمیم‌ساز آموزشی در اداره، شرح وظایف سازمانی، سامانه‌های کاربردی، تدوین طرح درس، تولید محتواهای الکترونیکی، فنون تدریس و مدیریت کلاس درس در فضای مجازی و حضوری از جمله سرفصل‌های تعیین شده در این کارگاه‌ها است که با حضور اساتید مجرب در قالب کارگاه‌های تخصصی دنبال می شود.

مدیر آموزش و پرورش قرچک بیان کرد: در شرایط کنونی آموزش به روز بودن اطلاعات و روش های انتقال مبانی آموزشی یک ضرورت است که در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی های مستمر و حضور اساتید این حوزه در قالب کارگاه های توانمند سازی شاهد رشد و ارتقای مهارت های مختلف همکارانمان باشیم.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده در بستر فضای مجازی و شبکه شاد تصریح کرد: در شرایط فعلی تحت هیچ شرایطی تعطیلی مطلق در آموزش نخواهیم داشت و آموزش در بستر مجازی با دقت رصد و دنبال می شود که لازمه پویایی آن مجهز بودن همکاران جدید الاستخدام به روش های تدریس و فنون آموزش مجازی با استفاده از تکنیک های تخصصی می باشد و یکی از اهداف کارگاه های توانمند سازی تحقق این هدف است.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار