امام جمعه شهرستان خلیل‌آباد:

آزادسازی سواحل شمال و جنوب یک اقدام جهادی و انقلابی بود 

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان خلیل‌آباد، امروز در خطبه دوم نماز جمعه‌ گفت آزادسازی سواحل شمال و جنوب یک اقدام شایسته‌ای بود که اگر به نتیجه خود برسد می‌تواند یک الگوی اقدام انقلابی باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی سواحل شمال و جنوب یک اقدام جهادی و انقلابی بود 

علی ناهیدی در خطبه اول نماز جمعه گفت: ماه رجب همانند ماه های شعبان و رمضان از ماه های بسیار با شرافت و با فضیلت است که در روایات اسلامی بر آن تأکید و توصیه شده به طوری که ماه رجب، شهر اللّه الأصب یعنی ماه سرای خداوند نامیده شده که رحمت خدا در آن بر بندگان سرازیر است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: در این ماه زیاد استغفار کنید که خداوند آمرزنده و مهربان است، ادعیه و دعاهایی در ماه رجب وارد شده که خواندن آن در هر روز مستحب است، باید آن ها را بخوانیم و در آن تدبر و تأمل کنیم تا شاید از خواب غفلت بیدار شویم، شاید با خواندن این دعاها حالت خودپسندی برای ما پیدا نشود و اگر نعوذبالله وجود دارد، مرتفع شود.

ناهیدی در خطبه دوم اظهار کرد: آزادسازی سواحل شمال و جنوب یک اقدام شایسته ای بود که اگر به نتیجه خود برسد می تواند به یک الگوی اقدام انقلابی منجر شود.

وی بیان کرد: دستور قاطع و پیگیری مستمر، اجرای قانون آزادسازی سواحل که 14 سال پیش مصوب و ابلاغ شده بود از مزایای این اقدام بود و بی توجهی به قانون توسط دستگاه های دولتی و حاکمیتی در طول سالهای گذشته مایه تاسف است، از این اقدام فرا می گیریم که در قوه مجریه اگر اندکی اراده و قاطعیت با مقداری عزم و دلسوزی همراه باشد بسیاری از موانع و مشکلات بر زمین مانده سریع برطرف می شود و نتیجه آن نصیب کشور، مردم و نظام اسلامی می شود که ربطی به تحریم، کسری بودجه و کرونا ندارد.

امام جمعه خلیل آباد تاکید کرد: صدا و سیما و نهادهای نظامی و انتظامی کشور به نهضت آزادسازی سواحل کمک کردند و حتّی اگر این همراهی نبود این آزادسازی ناممکن یا دشوار بود، اجرای آزادسازی سواحل نوعی از کارآمدی را به نمایش گذاشت که رفتار همراه با سکوت برخی از بوق های تبلیغاتی به راحتی قابل فهم و تفسیر است.

وی گفت: اقدام آزادسازی سواحل خط بطلانی بر ادعاهای برخی از افراد مبنی بر اختیار نداشتن رئیس جمهور بود و با این نگاه مدیریت هماهنگ و انقلابی قوای سه گانه می توان به برطرف شدن برخی از مشکلات و عقب افتادگی های کشور امیدوار بود.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار