رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری:

ساحل آزاد شده اما دسترسی مردم به ساحل هم باید باز شود

مقدمات زیباسازی ساحل باید به قید فوریت تا قبل از عید نوروز اجرایی شود

تهران (پانا) - رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری گفت ساحل آزاد شده است، اما ورودی به ساحل در وضع خوبی قرار ندارد و باید راه دسترسی مردم به ساحل باز شود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ساحل آزاد شده اما دسترسی مردم به ساحل هم باید باز شود

به گزارش صداوسیما، حجت الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده و راهکار‌های بهره‌مندی مردم از سواحل که با حضور استانداران و مدیران استان‌های شمالی در رامسر برگزار شد گفت: طرح آزادسازی ساحل این پیام را داشت که در زمان کوتاه هم می‌توان کار بزرگ انجام داد.

وی بیان داشت: در ابتدای انقلاب فعالیت جهاد سازندگی با حرکت جهادی ساخت و ساز عام المنفعه انجام می‌دادند و طرح آزادسازی ساحل نیز در ادامه همان کار‌های جهادی پس از دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام درویشیان با بیان اینکه ۶ استان کشور دارای ساحل هستند از تشکیل کارگروه مشترک این ۶ استان خبر داد و گفت: اشتراکات و مشکلات و تجربیات آزادسازی سواحل و بهره‌مندی مردم از سواحل این ۶ استان بررسی و به صورت یک طرح آماده و به مجلس ارسال خواهد شد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری گفت: اقدامات دیگری برای ادامه این طرح در دستور کار است تا همه مردم بتوانند از ظرفیت‌های ساحل بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دسترسی مردم به ساحل همچنان وجود ندارد گفت: ساحل آزاد شده است، اما ورودی به ساحل در وضعیت خوبی قرار ندارد و باید راه دسترسی مردم به ساحل باز شود.

درویشیان با بیان اینکه با توجه به فروکش کردن کرونا و شروع سفر‌های نوروزی پس از دو سال در سطح کشور گفت: مقدمات زیباسازی ساحل باید به قید فوریت تا قبل از عید نوروز اجرایی شود.

وی افزود: استانداران گزارش موانع و پیشنهادات از جمله ضرورت تشکیل سازمان توسعه ساحل را به هیات دولت ارسال کنند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهوری گفت: مدیریت ناهنجاری اجتماعی عده‌ای هنجارشکن در سواحل، امنیت مردم در ساحل و افزایش ناجیان غریق باید در دستور کار مدیریت استانی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار