مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

تأسیس نخستین آموزشگاه دخترانه استعدادهای درخشان

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از تاسیس نخستین آموزشگاه استعدادهای درخشان در مقطع متوسطه اول و دوم ویژه دختران با هدف پرورش توانایی‌های دانش‌‌آموزان دختر و رفع مشکل رفت‌وآمد آن‌ها به مدارس مناطق همجوار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تأسیس نخستین آموزشگاه دخترانه استعدادهای درخشان

طیب رضایی‌فر، با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان و طی توافق نامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نخستین آموزشگاه استعدادهای درخشان در مقطع متوسطه اول و دوم ویژه دختران در شهرستان ملارد تاسیس خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد تصریح کرد: در این شهرستان آموزشگاه استعدادهای درخشان ویژه پسران وجود دارد اما پس از جدا شدن آموزش و پرورش ملارد از شهریار متاسفانه دانش‌آموزان دختر مجبور بودند برای تحصیل در آموزشگاه استعداد درخشان به مناطق همجوار بروند.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که به صورت موقت محل این آموزشگاه در یکی از مدارس تازه‌ساز بخش صفادشت خواهد بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته شرایط برای تحصیل این دانش‌آموزان در شهرستان ملارد فراهم شده است و امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار