اسامی هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم اعلام شد

قم (پانا) - انتخابات هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم روز گذشته در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم استان برگزار و ترکیب هیات رئیسه مشخص شد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اسامی هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم اعلام شد

انتخابات هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم روز گذشته در تالار آموزش و فرهنگ خانه معلم استان برگزار و اسامی منتخبین، امروز پس از تایید ستاد انتخابات مجلس دانش آموزی، اعلام شد.
در آئین برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان قم، ابتدا «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان در سخنانی، گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته، بایدها و نبایدهای قانونی انتخابات و شرایط حضور در عرصه رقابت ها و همچنین ورود به مجلس دانش آموزی استان بیان کرد.

همچنین «حسن محبوبی» مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قم طی سخنانی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست دانش آموزان است، به بیان نکاتی پیرامون اهمیت برنامه ریزی در کارها برای رسیدن به موفقیت و ضرورت توجه به موضوع پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل مهم در پیشگیری از حوادث و طرح مثال ها و مسائلی پیرامون آن پرداخت.

در ادامه هر یک از کاندیداها، در مدت زمان قانونی، طرح ها و برنامه های خود را بیان کردند که از جمله آنها می توان به تشکیل اتاق فکر برای رسیدگی به مسائل دانش آموزان، حل مشکل نمره انضباط، توجه به کارآمدی شوراهای دانش آموزی به جای فرمالیته و تشریفاتی بودن آن، ارتقاء توان درسی و علمی و اهتمام به آموزش های عملی، استعدادیابی ورزشی دانش آموزان، پرورش هویت دینی و ملی، تلاش نوآورانه برای کسب و کار و درآمدزایی و بازار اینترنتی دانش آموزی، از بین بردن ضعف مسائل پرورشی در مدارس بخاطر کرونا، استعدادیابی ورزشی و اینکه کاری کنیم که آموزش و پرورش ایران الگوی دیگر کشورها شود، اشاره کرد.

همچنین پیشنهاد حذف دروس عمومی از آزمون های نهایی، ترویج کسب و کارهای خانگی، توجه به سلامت روحی دانش آموزان، اختصاص سهیمه 25 درصدی اعضای هیات رئیسه مجلس برای ورود به دانشگاه، برگزاری کلاس های رایگان کنکور، فعال شدن کتابخانه ها و آزمایشگاه ها، ایجاد فضای شاد و بانشاط در مدارس و برقراری اردوها، بازدیدهای علمی و مسابقات ورزشی بخش دیگری از موضوعات مطرح شده در کلام کاندیداهای هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران استان قم بود.

در پایان با نظارت مسئولان حاضر، آرای کاندیداها اخذ و با حضور هیات رئیسه سنی انتخابات که از دانش آموزان پایه دوازدهم بودند، شمارش آغاز شد.

در انتخابات مجلس دانش‌آموزی پسران، پس از شمارش آرا، امید محمدی به عنوان رئیس مجلس دانش‌آموزی استان قم انتخاب شد. همچنین سید محمدسجاد حسینی و مجتبی جهان آرای به عنوان نائب رئیسان اول و دوم، امیرمحمد کاشانی نژاد، منشی و محمدحسین صادقی پویا نیز به عنوان کارپرداز انتخاب شدند.

«نادر کریمی بیرانوند» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم و «مهدی آقاکوچکی» رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان از روند برگزاری انتخابات هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی پسران قم بازدید کردند.

همچنین کارشناس بهداشت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز بر رعایت کامل شیوه نامه های کرونایی در انتخابات نظارت داشت.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار