۱۷۰ سامانه هوشمند نظارتی در جاده‌های اردبیل فعال است

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از فعال بودن ۱۷۰ سامانه هوشمند در جاده‌های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۷۰ سامانه هوشمند نظارتی در جاده‌های اردبیل فعال است

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، هوشمندسازی محور‌های مواصلاتی را از جمله برنامه‌های مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان برشمرد و گفت: در ماه گذشته هم ۶ سامانه تردد شمار، ۱۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و تابلو پیام متغیر (VMS) در محور اردبیل -آستارا راه اندازی و نصب شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان به کمک دوربین‌های نظارتی ثبت شده که محور‌های اردبیل آستارا - اردبیل نیر و اردبیل - مغان بیشترین تخلف را داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت ۵۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت هم گفت: امسال بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان ثبت شده است که بیشترین تخلفات سرعت مربوط به محور‌های اردبیل - پارس آباد، مشگین شهر -کنگرلو، گرمی- بیله سوارو پارس آباد -اصلاندوز است.

وثوقی همچنین از ثبت یک میلیون و ۲۳۰ سبقت غیرمجاز نیز در استان خبردادوگفت محور‌های آستارا اردبیل محدوده گردنه حیران، اردبیل - آبی بیگلو و خلخال- سرچم دارای بیشترین تخلف سبقت غیر مجاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار