نصب ۶ سامانه جدید هوشمند تا پایان امسال در جاده‌های اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد ۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت تا پایان سال در محور‌های مواصلاتی این استان نصب خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نصب ۶ سامانه جدید هوشمند تا پایان امسال در جاده‌های اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مشگین شهر- پارس آباد گفت: این سامانه‌ها در محور‌های گرمی رضی - مشگین شهر اهر- پارس آباد بیله سوار - فیروزآباد خلخال و مشگین شهر پارس آباد نصب و راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است، تصریح کرد: برای نصب ۶ سامانه هوشمند در جاده‌های استان اردبیل حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی و هوشمندسازی آن‌ها را از اولویت‌های مهم راهداری دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون ۷۱ دستگاه تردد شماری برخط، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۳۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، ۲ سامانه توزین حین حرکت و ۲ تابلوی پیام متغییر در جاده‌های استان فعال است.

عبدی از به بهره برداری رسیدن تابلوی پیام متغیر محور اردبیل آستارا تا ۲ ماه آینده خبر داد.

وی فعالیت ۲۴ ساعته مرکز مدیریت راه‌ها و پاسخگویی به سامانه ۱۴۱ را یادآور شد و گفت: در ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۶ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل برقرار شده و درخواست‌های مردم، رانندگان و مسافران جهت رسیدگی به معاونت‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار