افتخارآفرینی هنرجویان بهبهانی در مسابقه علمی مهارتی نقشه‌کشی ساختمان در خوزستان

بههبان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت هنرجویان بهبهانی با کسب 4 عنوان از 10 عنوان برتر استانی در مسابقه نقشه‌کشی، ویژه هنرجویان رشته‌های نقشه‌کشی ساختمان و معماری داخلی، شاخه کاردانش استان خوزستان خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی هنرجویان بهبهانی در مسابقه علمی مهارتی  نقشه‌کشی ساختمان در خوزستان

رسول عبدی‌پور با اعلام این خبر افزود: گروه‌های آموزشی رشته‌های نقشه‌کشی ساختمان و معماری داخلی شاخه کاردانش، در راستای برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبردی کشوری ساختمان مستقر در استان البرز به منظور ارزشیابی علمی _ مهارتی هنرجویان، مسابقه استاندارد مهارت نقشه‌کشی، ویژه هنرجویان رشته‌های نقشه‌کشی ساختمان و معماری داخلی، شاخه کاردانش در سطح استان را در پیام رسان شاد برگزار کرد.

وی توضیح داد: در این مسابقه هنرجویان بهبهانی فاطمه سحر خیز، مریم غلامی، مریم کاوسی و زهرا کاوسی با راهنمایی هنر آموز نوشین پوراحمدی از هنرستان کرامت دودانگه شهرستان بهبهان با کسب 4 عنوان از 10 عنوان برتر استانی خوش درخشیدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن تبریک این موفقیت به معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان، کارشناس فنی و حرفه‌ای، مدیر و عوامل اجرایی هنرستان کرامت، هنرآموزان و هنرجویان برتر گفت: هنرجویان تلاشگر و مستعد بهبهانی در سایه توکل بر خدا و آموزش های دبیران، معلمان و هنرآموزان دلسوز این شهرستان می توانند در راستای کسب موفقیت های بیشتر گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار