بشیر حسینی: من جزو داوران «عصر جدید» نیستم

تهران (پانا) - سیدبشیر حسینی یکی از داوران مسابقه «عصرجدید« گفت در سری جدید این مسابقه تلویزیونی جزو داوران این مسابقه تلویزیونی نیست.

کد مطلب: ۱۲۵۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بشیر حسینی: من جزو داوران «عصر جدید» نیستم

سیدبشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حضورش در سری جدید مسابقه «عصرجدید» به خبرنگار پانا گفت در بین داوران سری جدید مسابقه «عصر جدید» حضور ندارد و این مسابقه با داوران دیگری در حال ضبط است.

چندی پیش امین حیایی در صفحه اینستاگرامش از آغاز ضبط سری جدید این مسابقه خبر داده بود و عنوان کرده بود، احسان علیخانی در پیش تولید سری جدید این برنامه است و هنوز مشخص نیست داوران تغییر خواهد کرد یا از چه زمانی روی آنتن می‌رود.

با اعلام بشیر حسینی باید شاهد حضور داوران جدیدی در این برنامه تلویزیونی باشیم.

به گزارش تسنیم، مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه درباره پخش سرس جدید «عصرجدید» گفت: به مدد الهی، سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با 27 اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال 1401 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: اجرای سری جدید برنامه «عصر جدید» مانند گذشته برعهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل راستی آزمایی شرکت‌کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

بلوکات همچنین در خصوص ترکیب داوران سری جدید برنامه عصر جدید گفت: احتمال تغییر ترکیب داوران وجود دارد که ان‌شاالله اعلام خواهد شد.

به گزارش پانا، یش تولید فصل سوم «عصر جدید» به پایان رسیده و حتی ضبط آن نیز از روزهای گذشته آغاز شده است و قرار است این برنامه از اواسط اسفند پخش خود را در شبکه سه سیما آغاز کند.

شبکه سه سیما اعلام کرده است که آغاز پخش سری جدید «عصرجدید» از نیمه شعبان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار