ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی داوران فصل سوم «عصر جدید»

تهران (پانا) - ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۸۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی داوران فصل سوم «عصر جدید»

با آغاز ضبط فصل سوم «عصرجدید» از داوران این برنامه رونمایی شد و ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه بازی در آثار مطرح و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایونفر با نزدیک به سی سال ساخت موسیقی برای فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی و دریافت سه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر، مجید اسماعیلی منتقد، تهیه کننده آثار مطرح سینمایی، استاد دانشگاه و کارگردان انیمیشن در کنار امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر به ارزیابی هنرنمایی شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهند پرداخت.
صامتی که در «جوکر» هم با احسان علیخانی همکاری داشته است بعد از دو فصل جایگزین رویا نونهالی می‌شود، همایونفر هم به جای آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این برنامه می نشیند و امین حیایی برای سومین فصل پیاپی در تیم داوری حضور خواهد داشت.
مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی شده است چهره کمتر شناخته شده این جمع داوری است اما در سابقه اش تهیه کنندگی ۱۰ فیلم سینمایی مطرح همچون «دلشکسته» ساخته علی رویین تن، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی که هر سه تجربه اولین فیلم بلند سازندگانش محسوب می شود به چشم می خورد و برای تهیه دو فیلم «سینه سرخ» و «ماه جبین» موفق به دریافت جوایز متعدد جشنواره های جهانی شده و «شاهزاده ایرانی» دیگر فیلم این تهیه کننده در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است.
این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، در رشته علوم سیاسی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد است، در جشنواره های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور حضور داشته و از بنیانگذاران ساخت انیمیشن در ایران محسوب می شود و علاوه بر طراحی و تهیه ۱۴ مجموعه انیمیشن، ۲ فیلم در این حوزه کارگردانی کرده که می توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.
بنابر اعلام مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه، سری جدید برنامه عصر جدید از عید نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه سال جاری تا عید غدیر سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
«عصرجدید» با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگ‌ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می‌شود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی مقابل دوربین می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار