با نظر ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه

آموزش حضوری در مدارس مناطق شهری استان یک هفته دیگر تعطیل شد

کرمانشاه(پانا) - با نظر ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه، آموزش حضوری در مدارس مناطق شهری استان یک هفته دیگر تعطیل شد؛ بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و گزارش‌های میدانی از افزایش مراجعه به مراکز درمانی و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری در مدارس مناطق شهری استان یک هفته دیگر تعطیل شد

وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان از روز شنبه سی ام بهمن ماه سال جاری لغایت پایان هفته به شرح زیر خواهد بود:

در وضعیت قرمز و نارنجی، کلاس‌های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری و کلاس های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی، در شبکه شاد خواهد بود.

در وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری است. در صورتی که در مدارسی که دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیرحضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

کلاس‌های کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. همچنین دانش آموزان مبتلا می توانند در فضای مجازی حضور داشته باشند.

حضور عوامل اجرایی مدرسه جهت پاسخگویی به دانش‌آموزان، والدین و ارباب رجوع در روزهای هفته الزامی است.

لازم به ذکر است، شهرستان دالاهو در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و مابقی شهرستان ها و مناطق استان در وضعیت قرمز هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار