چهارشنبه؛ جلسه مشترک مجلس و مجمع درباره واردات خودرو

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون صنایع مجلس از جلسه مشترک این کمسیون با مسولانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح واردات خودرو خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
چهارشنبه؛ جلسه مشترک مجلس و مجمع درباره واردات خودرو

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست کمیسیون صنایع مجلس، عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح واردات خودرو، اظهار کرد: پس از ارجاع طرح از سوی شورای نگهبان به مجلس، طرح به کمسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی فرستاده شد تا مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.

وی افزود: طرح واردات خودرو مجددا در دستورکار کمسیون قرار گرفت و اعضا با اکثریت آرا بر واردات خودرو به میزانی که دولت مشخص کند با 4 شاخصه یعنی در ازای صادرات خودرو، صادرات قطعات خودرو، خدمات نیرو محرکه و ارزی که منشا آن مشخص باشد موافقت کردند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد:طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد در جلسه علنی نیز نمایندگان بر نظر قبلی خود اصرار کردند و در نهایت طرح به مجمع تشخیص مصبحت نظام فرستاده شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: قرار است در جلسه مشترک کمیسیون صنایع با مسئولانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام که در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد درباره طرح واردات خودرو بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار