پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش قم به مناسبت شهادت «محمدباقر هنرور»

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در پی شهادت «محمدباقر هنرور» جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش قم به مناسبت شهادت «محمدباقر هنرور»

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با صدور پیامی، شهادت جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، شهید «محمدباقرهنرور» را به خانواده وی بویژه دانش آموز «فاطمه هنرور» تنها دختر آن شهید و دانش آموز پایه ششم ابتدایی تسلیت گفت.

در این پیام که امروز در مراسم تشییع آن جانباز شهید قرائت شد، «رحیمی»جانبازان سرافراز را اسناد حقانیت نظام اسلامی و مبارزه با استکبار و راه شهدا را راهی فروزان تا رسیدن به قله های سربلندی دانست.

پیکر این جانباز شهید، با حضور حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، کارمندان بنیاد شهید و ایثارگران سپاه، مسئولانی از آموزش و پرورش استان، کادر اجرایی، معلمان و دانش آموزان مدرسه ابتدایی نفیسه قم و جمعی از جانبازان قطع نخاع، از آستان امامزاده ابراهیم(ع) تا گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و پس از اقامه نماز، در قطعه جانبازان شهید به خاک سپرده شد.

شهید هنرور متولد سال 1345 در محله قم نو و ساکن خیابان شهیدان فاطمی(دورشهر) قم بود. وی در عنفوان جوانی، به عنوان امدادگر بسیجی همراه با رزمندگان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به جبهه اعزام شد.

این شهید عزیز سال 1361 در عملیات محرم بر اثر اصابت ترکش، از ناحیه نخاع دچار آسیب شد و به افتخار جانبازی نائل آمد.

وی روز گذشته پس از 39 سال تحمل عوارض ناشی از رنج جراحت، در بیمارستان ولی عصر(عج) قم به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

شهید هنرور با گذشت چندین سال از پایان جنگ، در عین ناتوانی جسمی، اما با همت و پشتکار و روحیه والای خود توانست مدرک دیپلم را از دبیرستان ایثارگران شهید زین الدین قم و با ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، مدرک کارشناسی حقوق را از این دانشگاه اخذ نماید.

مسئولان آموزش و پرورش قم و مدیران مدارس، طی سال های گذشته به مناسبت های مختلف با حضور در منزل جانباز 70 درصد محمدباقر هنرور که همه عمر خود را روی تخت و یا صندلی چرخدار می گذراند، از صبر و ایثار وی و خانواده اش، تقدیر کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار