استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زمان عبور از مشکلات اقتصادی فرا رسیده است

مردم استان برای اخذ تسهیلات و ایجاد اشتغال به ما مراجعه کنند / قول می‌دهم ظرف یکی دو سال آینده تحولات زیادی در استان ایجاد شود

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد زمان عبور از مشکلات اقتصادی فرا رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
زمان عبور از مشکلات اقتصادی فرا رسیده است

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهر یاسوج با گرامیداشت حضور حماسی و پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ بهمن یادآور روز حماسه ملت ایران و روز خروش و قیام مردم علیه طاغوت و آغاز یک دوره جدید برای مردم این سرزمین است.

احمدزاده بیان کرد: کارهای بزرگی در استان آغاز شده و آغاز خواهد شد، اشتغال در استان رونق می‌گیرد و جوانان بیکار ما از این وضعیت خارج و صاحب شغل خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال تغییر در استان است، پروژه‌های بزرگی که اجرا شده و یا در دست اجرا است بیانگر توجه و نگاه خاص دولت سیزدهم به استان است.

احمدزاده با بیان اینکه استان وارد چرخه جدیدی از تولید و اشتغال شده، گفت: هم‌اکنون برای پروژه‌های گاز، نفت و آب اقدامات مهم و بزرگی طراحی شده و در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در حوزه آب، سدهایی حق ما بود اما این حق را به ما ندادند که با تلاش صورت گرفته عملیات اجرایی این سدها آغاز شده است، سد تنگ سرخ در سال ۱۴۰۱ آبگیری و مشکلات آب شهر یاسوج و دشت‌های اطراف حل می‌شود‌، کارهایی هم در دشت امامزاده جعفر و باشت انجام می‌شود.

استاندار تصریح کرد: تلاش برای توسعه و پیشرفت و تحول در استان به شرط حمایت مردم ادامه دارد، از مردم استان می‌خواهم برای اخذ تسهیلات و ایجاد اشتغال به ما مراجعه کنند.

احمدزاده با بیان اینکه قول می‌دهم ظرف یکی دو سال آینده تحولات زیادی در استان ایجاد شود، خاطر نشان کرد: تا پای جان از هیچ تلاش و کوششی برای عمران و آبادانی استان دریغ نخواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار