اعلام نتایج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - از سوی معاونت تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت‌بدنی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی نتایج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

با پایان یافتن بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه که در قالب خرده مهارت‌های چند رشته ورزشی برگزار گردید، نتایج نهایی در بخش‌های تیمی و انفرادی استخراج و اعلام شد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ورزشی که به میزبانی ادارات آموزش‌وپرورش شهر تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز و اصفهان برگزار شد، بیش از 1600 نفر در 7 رشته ورزشی فوتسال (گروه‌های ناشنوا و کم‌توان ذهنی پسران)، بوچیا (گروه جسمی - حرکتی دختران و پسران)، طناب‌زنی (گروه کم‌توان ذهنی دختران و پسران)، گلبال (گروه نابینا دختران و پسران)، تنیس‌روی‌میز (گروه‌های نابینا و جسمی - حرکتی دختران و پسران)، آمادگی جسمانی (گروه‌های سندرم­دان و ناشنوا دختران و پسران) و شطرنج (گروه‌های نابینا و جسمی - حرکتی دختران و پسران) به رقابت با یکدیگر پرداختند.

شایان‌ ذکر است این مسابقات 25 دی‌ماه آغاز و تا 6 بهمن‌ماه ادامه یافت و به نفرات و تیم‌های برتر لوح قهرمانی اهداء می شود.

نتایج مسابقات را به تفکیک رشته و جنسیت از اینجا دریافت کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار