آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموزخبرنگار در استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان آموزش «دانش‌آموزخبرنگاران» را گامی مؤثر در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دانست .

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموزخبرنگار در استان کرمان

در اجرای طرح هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی و جهت آموزش مهارت فن بیان و ارتباط با دیگران آموزش دانش‌آموز خبرنگاران در استان کرمان نیز آغاز شد و با آموزش بیش از هزار دانش آموز مستعد و توانمند قدم به فاز چهارم آموزش کشوری خبرنگاران پانا که بنا بر آموزش 54 هزار خبرنگار در سراسر کشور دارد گذاشتیم.

محمود رجبی‌پور در این خصوص گفت: استان کرمان با همت کارشناسان خبره در سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا همچنان پیشرو در عرصه های مختلف است.

وی گفت: آموزش دانش آموز خبرنگاران از مهمترین مواردی است که در دستور کار سازمان دانش آموزی قرار دارد و ما قبل از شروع کرونا همه ساله بیش از هزار خبرنگار را آموزش داده و این عزیزان هم اکنون در ارگان‌های مختلف مشغول کار هستند.

رجبی‌پور گفت: در اجرای فاز چهارم آموزش کشوری دانش آموزخبرنگاران بیش از 3 هزار نفر ثبت نام کرده و از امروز در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که بعضی از شهرستان‌های سیل‌زده استان کرمان دارند دانش آموزان استقبال خوبی از این دوره کرده‌اند و برای مناطقی که امکان برقراری ارتباط وجود ندارد محتواها ارسال می‌شود و در صورت امکان اساتید حضوری تدریس خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار