مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران:

برگزاری آموزش3 هزار و 460 «دانش‌آموز خبرنگار»در شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران از آغاز فاز چهارم دوره آموزشی خبرگزاری پانا با آموزش3 هزار و 460 دانش‌آموز خبرنگار، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش3 هزار و 460 «دانش‌آموز خبرنگار»در شهرستان‌های تهران

ابوالحسن قلی‌زاده در تشریح این خبر عنوان کرد: پیرو شیوه‌نامه ابلاغی از سوی سازمان مرکز مبنی بر آموزش دانش‌آموزان پیشتاز در راستای بسته تحولی هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی و تدوین و ارائه محتوای آموزشی رسمی از سوی خبرگزاری پانا این دوره آموزشی با مشارکت سازمان دانش آموزی شهرستان‌های تهران، در بستر شبکه شاد آغاز شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل شهرستان‌های تهران افزود: در اولین روز از این دوره آموزشی، دانش‌آموزان دختر پیشتاز و علاقه مند به این رشته در مقطع متوسطه اول و دوم، آموزش خبرنگاری را دریافت کردند و در روزهای آتی خبرنگاران پسر و دختر به تفکیک جنسیت و مقطع تحصیلی آموز‌ش‌ها را دنبال خواهند کرد.

وی در تشریح تعداد دانش آموزانی که قرار است در این دوره ها حضور داشته باشند، اظهار کرد: در این دوره‌ها بر اساس سهمیه ای که با توجه به تعداد دانش آموز پیشتاز جذب شده به استان تعلق گرفته 420 نفر دانش آموز دختر و پسر در دوره دوم ابتدایی و 3040 نفر در دوره متوسطه اول و دوم و در مجموع 3460 نفر در سطح شهرستان‌های تهران، این آموزش‌ها را دریافت می کنند.

قلی‌زاده با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از آموزش خبرنگاری تصریح کرد: با وجود شرایط کرونایی، این دوره با استقبال مناسبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شد و کلیه مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران، این دوره را با تشکیل کانالی در شبکه شاد دنبال کرده و مستندات دوره را ارسال می‌کنند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار