محکوم کردن شهادت افسر پلیس به دست اوباش توسط امام جمعه شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - در پی شهادت افسر پلیس در استان فارس، امام جمعه شهرستان قدس گفت لازم است که مسئولان کشوری بازنگری در قوانین پلیس انجام دهند تا نیروی انتظامی بتواند اختیارات بیشتری در دفاع از خود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
محکوم کردن شهادت افسر پلیس به دست اوباش توسط امام جمعه شهرستان قدس

حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر جهاد تبیین اظهار کرد: امام هادی(ع) در زیارت جامعه کبیره، پاسخگویی به پرسش‌ها و در مناظرات مختلف، تربیت شاگردان برجسته و کادرسازی و تکریم علما و فقها به جهاد تبیین پرداختند.

وی گفت: اقدام دستگاه قضایی در دستگیری عامل شهادت نیروی انتظامی قابل قدردانی است، اما تقاضا می‌شود اقدامات بازدارنده نیروی انتظامی بیشتری ایجاد شود تا ناامنی‌ها کمتر شود؛ مسئولان کشوری باید بازنگری در قوانین پلیس انجام دهند تا بتوانند اختیارات بیشتری در دفاع از خود داشته باشند و از دادستان استان فارس و کشور درخواست می‌شود این فرد شرور به اشد مجازات محکوم شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر سیلی سختی بر گوش دشمن می‌زنند مانع توطئه‌های دشمن خواهد شد، افزود: تفکر انقلاب اسلامی و گروه های جهادی سربازان انقلاب اسلامی در منطقه بین‌الملل تکثیر می‌شود و پس از ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی در اوج اقتدار به فعالیت و گسترش خود ادامه می‌دهد و با پویایی دل‌های مردم دنیا را به سمت خود فتح می‌کند.

وی با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکا بر ملت ایران اثرگذار نبود و مردم ایران مقاوم بوده و در کنار مشکلات و گرفتاری‌ها ایستادگی می‌کنند در ادامه گفت: در بخشی از مدیریت های جامعه در رکود، ضعف و فساد مدیریتی هستیم و از دولت جدید می‌خواهیم نسبت به تغییر مدیران ناکارآمد و ناسالم که از دولت قبل و روی کار ماندند سرعت بیشتری دهند و تغییرات به نفع مردم ایجاد شود.

حجت الاسلام جوکار افزود: همه دستگاه‌ها باید از ظرفیت مردم در پیشبرد امور استفاده کنند و امام خمینی(ره) با نگاه نهادسازی، خدمت مردمی، توجه به مستضعین و جهاد سازندگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

امام جمعه شهرستان قدس در پایان تصریح کرد: برپایی میزخدمت پیش از برگزاری نماز جمعه در راستای خدمت به مردم است که در مساجد نیز انجام شده و رابطه دوسویه مردم و مسوولین موجب تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار