معاون پرورشی و فرهنگی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

پذیرش مسئولیت در دستگاه تعلیم و تربیت، امری سخت و خطیر است

قزوین (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت مسئولیت مانند امانتی الهی است که باید صرفا برای خدمت به مردم باشد در این بین پذیرش مسئولیت در دستگاه تعلیم و تربیت، امری سخت و خطیر است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش مسئولیت در دستگاه تعلیم و تربیت، امری سخت و خطیر است

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین؛ حسن رحیم خانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش به نمایندگی از اعضای شورای معاونین ضمن اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در نامه پنج نهج البلاغه؛ مسئولیت ها را مانند امانتی الهی دانست که باید صرفا برای خدمت به مردم باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در دستگاه تعلیم و تربیت بدلیل اینکه بزرگترین دستگاه کشور و تربیت کننده شهروندان و مدیران آینده نظام است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، ضمن تقدیر از تلاش های حسنعلی اصغری مدیرکل سابق، وی را فردی اخلاق مدار و علمی دانست و برای حاج نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل جدید بعنوان فردی مجرب، انقلابی و جهادی آرزوی توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار