امام جمعه ارومیه:

یادآوری حماسه انقلاب اسلامی برای نسل جدید ضروری است

ارومیه (پانا) - امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت طبق آموزه‌های اسلامی خداوند به پیامبران دستور داد تا ایامی که با عنایت و قدرت و یاری خداوند اتفاق افتاده است تذکر داده و به نسل های آینده نیز یادآوری کنند و یادوآری حماسه ملت ایران در دوران انقلاب که یکی از این ایام بوده، یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
یادآوری حماسه انقلاب اسلامی برای نسل جدید ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه که در مدرسه نیلوفر ارومیه برگزار شد، افزود: خداوند در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت نمایی کرده و لطف و نعمت الهی شامل حال ایران بزرگ شد.

وی بیان کرد: رژیم غاصب پهلوی با قلدری و زورگویی امام را از وطن خود تبعید کرده بود؛ اما با همیت و اتحاد مردم، امام با صلابت و احترام وارد کشور شدند و بعد از ۱۰ روز انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مردم جز با شعار الله اکبر و رهبری دانا چیزی نداشتند، ولی با قدرت خدای تبارک و تعالی بر رژیم غاصب پیروز شدند.

وی ادامه داد: به دانش آموزان توصیه می کنم تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا دلایل واقعی این عظمت و حضور مردم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی را درک کرده و در آینده از این نعمت بزرگ صیانت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار