عضو شورای شهر تهران:

خودروهای پلاک شهرستان‌ آزادانه در طرح ترافیک تردد می‌کنند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران طرح ترافیک فعلی را به دور از عدالت خواند و گفت خودروهای پلاک شهرستان به‌صورت آزادانه در محدوده طرح ترافیک تردد می‌کنند و عوارضی هم پرداخت نمی‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
خودروهای پلاک شهرستان‌ آزادانه در طرح ترافیک تردد می‌کنند

سید احمد علوی در جریان بررسی تعیین نرخ عوارض تردد در طرح ترافیک سال ۱۴۰۱ گفت: طرح ترافیک فعلی به دور از عدالت است. در طرح فعلی هرکس پول دارد می تواند عوارض تردد پرداخت و در محدوده طرح ترافیک تردد کند اما آن نفری که درآمد کمی دارد نمی تواند عوارض پرداخت و وارد طرح شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: عملا طرح ترافیک در خدمت پولدارها بوده و مناطقی از شهر را برای آنها خلوت کرده است.

وی همچنین در خصوص پرداخت عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک نیز گفت: متاسفانه خودروهای پلاک شهرستان به صورت آزادانه در محدوده طرح ترافیک تردد می کنند و عوارضی هم پرداخت نمی کنند.

علوی یادآور شد: خودروهای پلاک شهرستان اگر در سامانه ثبت نام نکرده باشند، دوربین های شهری نمی توانند برای آنها ثبت عوارض را انجام دهند و دست آخر هم می روند در شهر خود مفاصا حساب می گیرند و آنجا بدون لحاظ هزینه تردد در محدوده طرح ترافیک، تسویه حساب می کنند.

عضو شورای شهر تهران در پیشنهادی گفت: بهتر است پلاک های این افراد در همکاری با پلیس در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا حداقل جریمه برای آنها لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار