در حاشیه پنجمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن سراسر کشور در تبریز بیان شد:

اگر بخواهیم جوانان خود را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنیم باید آموزه‌های قرآن را به صحنه بیاوریم

تبریز (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، بیمه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن را با به صحنه آوردن آموزه‌های قرآنی و تبیین آن با زبان و فکر جدید امکان‌پذیر خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اگر بخواهیم جوانان خود را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنیم باید آموزه‌های قرآن را به صحنه بیاوریم

تراب محمدی در حاشیه پنجمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی مراکز دارالقرآن سراسر کشور در تبریز در گفت و گو با پانا ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این مسابقات گفت: مسابقات با عزت و عظمت و با حضور اکثر جوانان قرآن آموز و تشنه قرآن برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مسابقات بسیار خوب برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات مورد پسند جامعه علمی و دانش آموزی قرار گرفت. اگر ما بخواهیم جوانان خود را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنیم باید آموزه های قرآن را به صحنه بیاوریم و با زبان و فکر جدید آن‌را تبیین کنیم.

وی افزود: در این صورت است که جوانان در صحنه حاضر شده و با رشته های مختلف قرآن آشنا می شوند و به این طریق می توانند خودشان و جامعه را بیمه کنند. دشمن با راه‌های مختلف می خواهد در افکار جوانان ما با جنگ شناختی ورود پیدا کند و جامعه جوانان را از انقلاب اسلامی ناامید کند.

محمدی خاطرنشان کرد: با برگزاری این چنین مسابقات که در آن قبلا آموزش‌های لازم انجام شده، گامی در این راه برداشته می شود. درخواست من از دانش آموزان این است که رو به قرآن آورده و در عمق آن تدبر کنند و جرعه ای از قرآن را بیاموزند تا قطعا خودشان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار