«مُلک شهروز» تماشایی شد

تهران (پانا) - آیین پاسداشت شهروز ملک آرایی بازیگر تئاتر، گوینده دوبلاژ و خواننده ایرانی و رونمایی از مستند «ملک شهروز» 9 بهمن برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
«مُلک شهروز» تماشایی شد

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، «ملک شهروز» مستند پرتره شهروز ملک آرایی از تولیدات جدید شبکه مستند سیما شنبه 9 بهمن ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه دوبله و دوستداران فرهنگ در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌شود.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی در 52 دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری استاد ملک آرایی می‌پردازد.

توکلی درباره این مستند گفت: «ملک شهروز» پرتره استاد شهروز ملک آرایی سال 99 کلید زده و اردیبهشت سال 1400 آماده پخش شد، اما چون با مدیران شبکه درباره برگزاری مراسم پاسداشتی برای این هنرمند توافق داشتیم، کار از تلویزیون پخش نشد.

او گفت: متاسفانه با توجه به همه گیزی کرونا و مسائلی مثل بسته بودن سالنها و .. شرایط برای برگزاری این مراسم و رونمایی از مستند «ملک شهروز» فراهم نبود، قصد داشتیم مراسمی در شب تولد این استاد بزگوار برگزار کنیم که متاسفانه کسالت داشتند؛ در نهایت برنامه ما به روز شنبه 9 بهمن موکول شد.

این کارگردان ادامه داد: شهروز مُلک‌آرایی زادهٔ ۱۳۲۰ در ملایر هنرمندی است که به تیپ سازی های فوق العاده اش در عالم دوبله شهره است و از نقش گویی‌های برجسته او می‌توان از شخصیت کاپیتان لینچ در کارتون ماجراهای گالیور و آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو نام برد.

او گفت: در این مستند شوکت حجت و تورج نصر از پیشکسوتان دوبله و صدا هم ما را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار