مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

سواد و سوادآموزی از حقوق اولیه‌ انسانی است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در جلسه مسئولان  آموزش نهضت سوادآموزی و بهبود کیفیت نهضت، سواد و سوادآموزی را از حقوق اولیه‌ انسانی دانست که در راستای عدالت اجتماعی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سواد و سوادآموزی از حقوق اولیه‌ انسانی است

مصطفی حسنوند با ارائه گزارشی از حجم ابلاغی و ثبت‌نام‌های انجام شده در شهرستان پردیس افزود: جهت تحقق حجم ابلاغی سال جدید ضروری است تا تمام دستگاه‌های اجرایی برای جذب بی‌سوادان و کم‌سوادان با ما همکاری کنند.

همچنین در این جلسه صادق اسفندیار رئیس اداره آموزش نهضت سوادآموزی اداره کل در رابطه با تقویت سوادآموزی گفت: اداره آموزش نهضت سوادآموزی تمام تلاش خود را در زمینه همکاری با شهرستان پردیس جهت ارتقاء سوادآموزی به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بنابر احادیث خواندن و نوشتن بر همه مسلمانان واجب و ضروری است، گفت: اهمیت سوادآموزی تا جایی است که در احادیث نیز خواندن و نوشتن بر مسلمانان واجب دانسته شده است و دین اسلام به صراحت و روشنی فراگیری آموزش علوم و فنون را بر هر مرد و زن واجب کرده است.

زهرا واضح کارشناس سوادآموزی شهرستان پردیس نیز با اشاره به اهمیت سوادآموزی گفت: به همراه همکاران این شهرستان و تمام دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن سوادآموزی منطقه به کار می‌گیریم.

وی همچنین از تعامل بسیار خوب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران جهت بالا بردن سطح سوادآموزی شهرستان پردیس تقدیر کرد.

در این جلسه که با حضور صادق اسفندیار رئیس اداره آموزش نهضت سوادآموزی و همکارانشان و مدیر آموزش و پرورش و معاونان و کارشناس نهضت سوادآموزی برگزار شد؛ صادق اسفندیار از زحمات و همکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس و همکارانشان قدردانی کرد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار