معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران؛

درج قیمت در نانوایی ها الزامی است

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد که برخورد قاطع و قانونی با نانوایی هایی که دارای سطح بهداشتی نامطلوب، ساعات کار نامنظم، افزایش قیمت و برخورد نامناسب با مردم هستند، تشدید می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
درج قیمت در نانوایی ها الزامی است

به گزارش ایسنا، حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان با انتقاد از عملکرد اتحادیه نانوایی های استان گفت: روند نظارت بر نانوایی ها مطلوب نیست و همین موضوع باعث شده در اجرای مصوبات کارگروه آرد و نان استان سهل انگاری شود.

وی با اشاره به ضرورت درج قیمت ها در نانوایی ها افزود: اتحادیه نسبت به تهیه بنر با فرمت های یکسان و درج قیمت و شماره تلفن رسیدگی به شکایات شهروندان اقدام و نانوایی ها را به نصب آن در دید انظار عمومی مکلف نماید.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به بازدارنده نبودن برخی قوانین در جلوگیری از تکرار تخلفات نانوایی ها ادامه داد: علاوه بر احکام تعزیراتی اداره غله، جهاد کشاورزی و صمت از همه ظرفیت های قانونی در اختیار برای جلوگیری از تخلفات استفاده نمایند و در مورد حجم تخلف نانوایی ها این سه دستگاه به یک اجماع نظر دست پیدا کنند و مبنا از یک روز به ده روز آرد مصرف شده در آخرین دوره تحویلی افزایش یابد.

عسگری با اشاره به ضرورت ساماندهی نظارت مستمر بر نانوایی ها گفت: برخورد قاطع و قانونی با نانوایی هایی که دارای سطح بهداشتی نامطلوب، ساعات کار نامنظم، افزایش قیمت و برخورد نامناسب با مردم هستند تشدید شود و به صورت مستمر به اطلاع عمومی رسانده شود.

وی در ادامه راه اندازی سامانه یکپارچه سازی نانوایی‌ها از ۲۵ بهمن ماه را اتفاق خوبی در روند رسیدگی و نظارت بر نانوایی ها دانست و افزود: با تدابیر اتخاذ شده در حمل آرد به نانوایی های سطح استان با مشکلی مواجه نمی باشیم.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر روند بهسازی کارخانجات آرد، گفت: اجرای این مصوبه در سطح استان تهران در اولویت است و کارخانجاتی که اقدام به نوسازی و بروزرسانی تجهیزات و ماشین آلات خود نکنند در اختصاص سهمیه به آنها بر اساس مصوبات تجدید نظر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار