تکذیب گرانی نان سنتی

تهران (پانا) - مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی خبر‌ها مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی را تکذیب کرد و اعلام کرد، قیمت‌گذاری نان فانتزی رقابتی است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب گرانی نان سنتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مسعود امراللهی با بیان اینکه قیمت نان سنتی هیچگونه افزایشی نداشته است، گفت: شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت نان سنتی اعم از نان بربری، سنگک، لواش و خراسانی وجود دارد، تکذیب می‌شود.

او با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان سنتی تخلف است، افزود: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ تعزیرات تخلفات صورت‌گرفته را گزارش دهند که سریعاً بررسی و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

نرخ رسمی انواع نان فانتزی اعلام شد

مدیر کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قیمت نان‌های فانتزی نیز گفت: از اول اردیبهشت به دلیل اینکه آرد نان‌های فانتزی آزاد شد، قیمت آن هم رقابتی است و شامل قیمت‌گذاری نیست.

امراللهی تصریح کرد: سه نوع آرد داریم. یک آرد با سبوس ۲۷درصد که قیمت آن ۱۶۹۰۰ تومان است. آرد با سبوس ۱۸درصد که قیمت آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است و اکثر نانوایی‌ها هم از این آرد استفاده می‌کنند. البته با آرد سبوس ۲۲درصد هم داریم که قیمت آن ۱۶ هزار تومان است. قیمت این آرد‌ها توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصویب شده و در سایت این سازمان وجود دارد.
او در پایان گفت: قیمت‌گذاری نان‌های فانتزی و حجیم رقابتی است، زیرا آرد آن‌ها آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار