اجرای طرح سواد دیجیتال در مدارس ابتدایی استان گیلان

رشت ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح تحولی ارتقاء مهارت برنامه نویسی و سواد دیجیتال بر رویکرد تربیت تمام ساحتی دانش آموزان تاکید می کند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سواد دیجیتال در مدارس ابتدایی استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به اهمیت و ضرورت زندگی در عصر دیجیتال، نقش بی بدیل آموزش و پرورش در آماده سازی و توانمندسازی افراد به ویژه کودکان و نوجوانان و کسب شایستگی ها، افزود: با شیوع ویروس کرونا و گسترس آموزش های مجازی و جایگزینی فضای مجازی به عنوان بستر اصلی برای آموزش و یادگیری، ارائه آموزش ها و مهارت های لازم برای کسب سواد دیجیتال به منظوربهره مندی مطلوب از فضای مجازی یک ضرورت مهم و اساسی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به جهت گسترش سواد دیجیتال اقدام به اجرای طرح توسعه شایستگی، سواد دیجیتال، مهارت برنامه نویسی معلمان و دانش آموزان نموده است.

شایان ذکر است با تلاش و همکاری معاونت آموزش ابتدایی و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان گیلان این طرح همزمان با سایر استان ها برای 371 نفر از آموزگاران و 9900 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی در سطح مدارس شهرستان ها و نواحی یک و دو رشت در حال اجرا می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار