مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨:

وظیفه مربیان فرهنگسازی و شناساندن هویت انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان است

تهران (پانا) – در جلسه کمیته گرامیداشت دهه فجر منطقه ٨، مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به اینکه مردم با هر ایده و فکری به هویت و شهدای کشورشان اهمیت می دهند، وظیفه اصلی مربیان را فرهنگسازی و شناساندن هویت انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه مربیان  فرهنگسازی و شناساندن هویت انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان است

در آستانه ایام الله دهه فجر ١۴٠٠ در جلسه کمیته گرامیداشت دهه فجر که با حضور مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، محمد نتاج؛ مسئول ناحیه شمال شرق اتحادیه انجمن اسلامی تهران، مهدی گلکار؛ فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ٨ برگزار شد، زمان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) به اهمیت انقلاب اسلامی و تاکید بر ارزش گذاری ایام الله اشاره کرد و گفت: مردم با هر ایده و فکری به هویت و شهدای کشورشان اهمیت می دهند و به تصویر کشیدن اصالت شهدا وظیفه خطیری است که بخش عظیمی از آن به عهده ارکان تعلیم و تربیت جامعه است.

وی در ادامه وظیفه اصلی مربیان را فرهنگسازی و شناساندن هویت انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان دانست و این دوره را بهانه خوبی برای ارتباط با دانش آموزان تلقی کرد.

سپس وحید شیخی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه به عنوان متولی اصلی برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر به یکپارچه سازی در گرامیداشت این مناسبت بزرگ در سطح منطقه با هماهنگی نهادها و دستگاه‌های ذیربط با هدف بهره مندی مطلوب از ظرفیت آنان در فضای شبکه‌های اجتماعی تاکیدکرد.

معصومه باصری؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری منطقه نیز به عنوان دبیر ستاد کمیته گرامی داشت دهه فجر با قرائت دستورالعمل بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لزوم همکاری همه جانبه همکاران را برای هر چه بهتر برپا شدن مراسم دهه فجر ١۴٠٠ الزام کرد.

در پایان این جلسه، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، نماینده اتحادیه انجمن اسلامی، و کارشناسی های مختلف اداری نظرات و پیشنهاد های خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار