تبریک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت روز زن

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت ولادت با سعادت اسوه زنان عالم حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت روز زن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران متن پیام تبریک سید مجتبی هاشمی مدیر کل شهرستان‌های استان تهران به مناسبت ولادت با سعادت اسوه زنان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ‏ِ لِرَبِّکَ وَ انحَْرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْترَُ»

میلاد باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی دو عالم و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است.
نامگذاری این روز تقارنی است شایسته، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی حضرت فاطمه (س) و جایگاه ارزنده زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
زنان و مادرانی که در زندگی سراسر مهر خویش، با تاسی از اسوه‌ زنان دو عالم حضرت زهرا (س)، با حدیث مکرر عشق و ایمان قصه‌ جان فزای دلداگی خویش را به تصویر کشیده و در مکتب انقلابی خویش با پرورش شهیدان و شیرمردان، زیباترین ثمره درخت انسانیت را تجلی بخشیده اند.

بنابراین اینجانب ضمن پاسداشت ولادت یگانه دخت گرامی پیامبر، حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر این روز فرخنده را به مسلمین جهان و همه‌ زنان مومن ایران اسلامی بخصوص زنان فرهنگی استان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان برای تمامی خواهران و مادران این سرزمین اسلامی، توفیقات روز افزون در عرصه کار و تلاش و پرورش نسل‌هایی توانمند و فرهیخته را مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار