با همت ایثار فرهنگیان، اولیا و خیران شهرستان فیروزکوه:

کمک به درمان دانش‌آموزان مبتلا به بیماری بدخیم فیروزکوهی

فیروزکوه( پانا)-با راه‌اندازی پویشی خیرخواهانه توسط جمعی از معلمان شهرستان فیروزکوه، هزینه‌های درمان دو دانش‌آموز مبتلا به سرطان خون با کمک فرهنگیان، خیران و اولیا تامین شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک به درمان  دانش‌آموزان مبتلا به بیماری بدخیم  فیروزکوهی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، بعد از مشخص شدن ابتلای دو دانش‌آموز شهرستان فیروزکوه به بیماری بدخیم خونی، پویش از سوی چند تن از دبیران منطقه با هدف جمع‌آموری و تامین بخشی از هزینه درمان دانش‌آموزان تشکیل و با استقبال بی‌نظیر فرهنگیان، اولیا و خیران شهرستان فیروزکوه روبه رو شد. در این پویش در طول یک‌ماه مبلغی بالغ بر ۹۰۰میلیون ریال جمع‌آوری ودر اختیار نماینده دبیران قرارگرفت تا بخشی از هزینه درمان این دو دانش‌آموز پرداخت شود.

گفتنی‌ است فرماندار شهرستان فیروزکوه به دعوت مدیر آموزش و پرورش و به همراه جمعی از اعضای شورای معاونین با حضور در منزل دانش‌آموز جویای حال وی شده ودر جریان روند درمانی او قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در حاشیه این دیدار ضمن قدردانی از ایثار فرهنگیان و مردم نوع دوست شهرستان ابراز امیدواری کرد روند درمان دانش‌آموزان هر چه سریعتر طی شده و آنها بتوانند بدون دغدغه دوشادوش همکلاسی‌های خود به فراگیری دانش بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار