برگزاری طرح پند برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در نیشابور

نیشابور (پانا) - در راستای کمک به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، برای اولین بار طرح پند در مدارس ابتدایی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح پند برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در نیشابور

مهدی بهمدی، معاون آموزش ابتدایی شهرستان نیشابور در گفت و گو با پانا با بیان اینکه ایده این طرح توسط علیرضا کلیدری رئیس آموزش و پرورش این شهرستان عنوان شد، گفت: طرح پند با هدف پشتیبانی نفر به نفر دانش آموزان بازمانده از تحصیل، ترک تحصیل، در معرض خطر تکرار پایه و آسیب پذیر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از بهمن ماه سال گذشته با شیوع همه گیری کرونا و در راستای برقراری عدالت آموزشی آغاز و تا کنون ادامه دارد، افزود: در این طرح هر آموزشگاه بر اساس امکانات و وضیعت دانش آموزان، نقشه یادگیری آموزشگاه خود را ترسیم کرده که در این نقشه مشخص می‌شود نحوه آموزش هر دانش آموز به چه صورت است.

بهمدی یادآور شد: در این طرح ارزشمند خیرین و دیگر مجموعه ها در خارج از آموزش و پرورش نیز مشارکت داشتند که در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید تبلت و حدود ٢١ هزار جلد درسنامه آموزشی برای دانش آموزان، هزینه شده است.

معاون آموزش ابتدایی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه در سال گذشته یکی از بهترین جذب های بازمانده از تحصیل استان خراسان رضوی را با حدود ۲۰۰۰ دانش آموز داشتیم، خاطر نشان کرد: سال آینده نیز همین روند را ادامه خواهیم داد.

خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار