استاندار تهران؛

۴۵ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرایی شده است

شهرقدس (پانا) - استاندار تهران گفت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ماه‌های اخیر ۶۷ مصوبه داشته است که تاکنون ۴۵ مصوبه آن به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده و دیگر مصوبات درحال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
۴۵ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرایی شده است

محسن منصوری در جریان سفر یکروزه به شهرستان قدس با اشاره به برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: در چارچوب برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بازدیدهایی از شهرستان‌های مختلف به عمل آمده است که امروز از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرقدس بازدید انجام شد.

وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ماه‌های اخیر ۶۷ مصوبه داشته است که تا کنون ۴۵ مصوبه آن به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده و دیگر مصوبات درحال پیگیری است.

استاندار گفت: مجموعه گروه تولیدی خودرو بهمن از لحاظ خودروسازی پرتوان و پیش‌رو است چراکه از سرمایه انسانی مطلوبی، دانش و تکنولوژی پیشرفته‌ای برخوردار است.

منصوری در خصوص بومی‌ سازی اکثر قطعات وارداتی افزود: این شرکت در زمان تحریم‌ها اقداماتی موثری در راستای بومی سازی و مهندسی معکوس قطعات حوزه فنی و الکترونیکی انجام داده و در بعضی از موارد تا ۸۰ یا ۹۰ درصد قطعات کاملا تولید داخل است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲ هزار نفر در این گروه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: مشکلاتی در رابطه با توسعه این گروه وجود دارد ولی طرح توسعه مربوط به این خودروسازی در دست احداث و سعی بر این است که مجوز آن در چارچوب قوانین صادر شود.

استاندار تهران ادامه داد: همچنین مقرر شده فاز اول هزار نفر و در فاز بعدی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نیرو در این شرکت مشغول به کار شوند.

محسن منصوری در پایان عنوان کرد: مشکلاتی در رابطه با حریم شهر تهران و تداخلات این حریم با شهرستان‌های مجاور یکی از موانع کار است و سعی بر این است موضوعات این چنینی و همچنین مشکل جهاد کشاورزی و دیگر موارد از طریق مجرای قانونی برطرف شود.

خبرنگار: حدیث سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار