برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مدارس شهریار

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهریار، در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مدارس شهریار، بر حضور ورزشکاران برتر در مسابقات استانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی مدارس شهریار

امین نوروزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار در تشریح برگزاری مسابقات کشتی دانش‌آموزی شهریار گفت: این مسابقات در دو رشته کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد و بیش از ۲۰۰ کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کردند.

وی گفت: خروجی این مسابقات به این صورت است که ورزشکارانی که در این مسابقات مقام اول را بدست آوردند به مسابقات استانی اعزام خواهند شد و اگر در آنجا موفق به کسب رتبه اول شوند به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در نهایت با کسب رتبه کشوری به مسابقات جهانی راه می یابند.

نوروزی ادامه داد: 10 نفر برتر رشته فرنگی و 10 نفر برتر رشته آزاد امروز انتخاب خواهند شد و نفرات اول تا سوم از هر رشته مفتخر به حکم و مدال قهرمانی می شوند و تیم اول کشتی آزاد و فرنگی کاپ قهرمانی دریافت خواهند کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهریار بیان کرد: در مراسم اهدای جوایز رتبه های اول تا سوم، معاونین آموزش و پرورش شهرستان شهریار، کارشناس مسئول تربیت بدنی و کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه معاونین، رئیس هئیت کشتی و دبیر هئیت کشتی و رئیس انیستوی کشتی حضور دارند.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین جوینده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار