مدیرکل اسبق آموزش و پرورش شهر تهران و استان مازندران:

تعلیم و تربیت انسان‌ها را به سمت تعالی و ارزش‌های دینی سوق می‌دهد

دماوند(پانا) - مدیرکل اسبق آموزش و پرورش شهر تهران گفت تعلیم و تربیت انسان‌ها را به سمت تعالی و ارزش‌های دینی سوق می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت انسان‌ها را به سمت تعالی و ارزش‌های دینی سوق می‌دهد

علیرضا تقی‌پور، مدیرکل اسبق آموزش و پرورش شهر تهران در نخستین مجمع فوق‌العاده انتخابات اعضای هیئت‌مدیره خیرین مدرسه‌ساز دماوند با اشاره به اهمیت فعالیت‌های خیری اظهار کرد: بین کارهای خیر و کمک کردن، هیچ کاری مقدس تر و اثرگذارتر از ساخت مدرسه نیست.

وی افزود: امام صادق(ع) در خصوص اهمیت ساخت مدرسه می‌فرمایند «ای کاش یک مدرسه به من می‌دادند و در آن زندگی و انسان‌هایی را تربیت می‌کردیم و سپس در همین مدرسه مرا دفن می‌کردند.»

این معلم فعال و مدیر قرآنی گفت: اگر یک نفر با سرمایه خود مدرسه‌ای بسازد و عامل تعلم و تربیت شود، به تعبیر قرآن به اندازه نور خورشید که بر همه موجودات می‌تابد و شرط زندگی همه موجودات را تضمین می‌کند، زندگی‌اش دارای برکات فراوانی می‌شود.

تقی‌پور تصریح کرد: تعلیم و تربیت انسان‌ها به سمت تعالی و ارزش‌های دینی و قرآنی سوق می‌دهد؛ مدرسه باید ساخته شود تا متربیان تحت تعلیم مربیان، شایسته‌ترین و بهترین انسان‌هایی شوند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام در تمام دنیا خدمت می‌کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار