رییس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران:

تشکلات دانش‌آموزی مجموعه‌ای از افراد فرهیخته و آگاه است

رباط‌کریم (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران در جلسه بازمهندسی تشکلات دانش‌آموزی، طبق سند تحول بنیادین این مجموعه را شامل افراد فرهیخته و آگاه دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکلات دانش‌آموزی مجموعه‌ای از افراد فرهیخته و آگاه است

این جلسه با حضور ابوالحسن قلی‌زاده رییس سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران، بهزاد خسروزاده مدرس کشوری، محمدعلی نوری معاون پرورشی و تربیت بدنی رباط کریم، مریم محمدی معاون ابتدایی و زینب شیرجنگ کارشناس سازمان دانش‌آموزی و مربیان پیشتاز مدارس رباط‌کریم برگزار شد.

در این جلسه ابوالحسن قلی‌زاده فعالیت‌های تشکلات در سال‌های اخیر و نوع نگرش مسئولین و رهبری نسبت به آثار به جا مانده از نظام گذشته در این تشکیلات را تشریح کرد و خواستار تغییر بومی و مذهبی آن شد و گفت: حدود ۲ هزار نفر از افراد فرهیخته و کارشناس حوزه تعلیم و تربیت، مخصوصا مربیان باسابقه و مقتدر پیشتازان در تغییر و بازمهندسی ساختار تشکیلاتی نقش بسزایی ایفا کرده و باعث حضور پرشور و بانشاط مربیان در سه مقطع تحصیلی طبق شاخص‌های آموزشی در مدارس شدند.

خسروزاده مسئول آموزش‌های کشوری، نیز با تاکید بر تغییرات اساسی در ساختار جدید و بازمهندسی تشکیلات به حذف دستمال گردن پیشتازان و استفاده از شال تشکیلاتی براساس مقطع تحصیلی دانش‌آموزان و رتبه‌بندی آن برای مربیان اشاره کرد و از تغییرات هویت، اشعار، روش و منش آرم سازمانی صحبت کرد.

در انتها از خزان دارایی به عنوان مربی کوشا و فعال سازمان دانش‌آموزی توسط مریم محمدی تقدیر و شال تشکیلاتی به او اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار