رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران تاکید کرد؛

فرصت مغتنم حضور شهردار برای تغییر چهره شهر از آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور شهردار و معاونان وی در صحنه برای تغییر چهره شهر یک فرصت مغتنم است، گفت اگر مسئولی با همه محدودیت‌های قانونی، کمبودهای مالی، کارشکنی رسانه‌های بیگانگان و معاند پا در راهی سخت گذاشته و به جنگ قدرتمندان و قاچاقچیان و صاحبان زور و زر رفته است بیش از پیش احتیاج به حمایت دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
فرصت مغتنم حضور شهردار برای تغییر چهره شهر از آسیب‌های اجتماعی

احمد صادقی در چهلمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در ابتدا لازم می‌بینم تصویری از سا‌ل‌های گذشته را برای همکاران یادآوری کنم؛ در چهار سال گذشته با بی تدبیری مسئولین وقت، حوزه آسیب‌های اجتماعی رها بود و کسی به فکر کارتن خواب‌ها، معتادین متجاهر و کودکان کار نبود. روحیه اشرافی‌گری، کاهلی و بی‌مسئولیتی باعث شده بود تا با بهانه‌های گوناگون کارهای بر زمین مانده را بر گردن دیگر سازمان‌ها بیاندازند و کسی به فکر اقشار ضعیف در شهر نباشد.

وی ادامه داد: آقایان وقتی از خیابان‌های شهر عبور می‌کردند چشم‌های خود را می‌بستند تا چهره شهر و افراد آسیب‌دیده را نبینند و در اتاق‌های خود برای شهر تصمیم می‌گرفتند و هر بار هم کسی سئوالی می‌پرسید مسئولیت را بر عهده سازمان بهزیستی و کمیته امداد، نیروی انتظامی و ... می‌انداختند.

صادقی افزود: خدا را شاکرم که شهردار بسیجی و جهادی امروز تهران خود را مسئول شهر و مردمان آن می‌داند و برای قبول مسئولیت‌های زمین گذاشته به سرعت داوطلب می‌شود و با همه توان و همراه‌سازی سایر نهادها و دستگاه‌ها به سمت مشکلات و رفع آنها گام برمی‌دارد. حضور شهرداری در طرح واکسینایون مردم شاهد این مدعا است.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشند شورای شهر تهران افزود: پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی کشور توسط رئیس‌جمهوری و هماهنگی صورت گرفته با استاندار تهران قرارگاه اجتماعی شهر تهران با ریاست شهردار تهران شکل گرفت و شاهد یک همدلی و هم افزایی مفید برای حل مشکلات مردم هستیم.

صادقی ادامه داد: حضور در صحنه شهردار و معاونین شهرداری و مشارکت گروه‌های جهادی، معتمدین محلات، خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد فرصتی استثنایی برای تغییر چهره شهر تهران است که باید آن را مغتنم بشماریم.

وی اظهار کرد: اعلام می‌کنم بنده و همکارانم در شورای شهر باور داریم که اگر مسئولی با همه محدودیت های قانونی، کمبودهای مالی، کارشکنی‌های رسانه‌های بیگانگان و معاند پا در راهی سخت گذاشته و به جنگ قدرتمندان و قاچاقچیان و صاحبان زور و زر رفته است بیش از پیش احتیاج به حمایت دارد و لازم است با هم افزایی سعی کنیم با بهره گیری از جایگاهی که به رای شهروندان تهرانی و به رسم امانت به ما سپرده شده است سایر دستگاه‌ها را نیز مجبور به حضور و نقش آفرینی کنیم و تمام قد در مقابل انتقادات غیر منطقی و غیر کارشناسی بایستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار