رییس هیئت بوکس استان آذربایجان‌غربی:

ارتقای سطح دانش مربیان، داوران و ورزشکاران را برنامه‌ریزی کرده‌ایم

ارومیه (پانا) - رییس هیئت بوکس استان آذربایجان‌غربی ارتقای سطح مربیان، داوران و ورزشکاران در زمینه‌های مختلف را اولویت این هیئت در دوره جدید مدیریتی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای سطح دانش مربیان، داوران و ورزشکاران را برنامه‌ریزی کرده‌ایم

محمد آبی در گفت و گو با پانا با اشاره به اولویت های هیئت بوکس استان در دوره مدیریتی جدید گفت: امروز هیئت بوکس استان، قائم به فرد نیست و هر قدمی با خرد جمعی و بارش افکار از سوی پیشکسوتان و افراد فعال در این حوزه برداشته می شود، ساماندهی هیئت های شهرستانی درکنار برگزاری دوره های مربیگری درجه 2 و 3 و داوری درجه 2 و 3 در سطوح مختلف و همچنین سازماندهی بیمه ورزشکاران رشته از جمله برنامه ریزی های این هیئت در دوره مدیریتی جدید است.

رییس هیئت بوکس استان آذربایجان غربی در خصوص انتخابات فدراسیون بوکس گفت: حسین ثوری در انتخابات فدراسیون بوکس با 26 رأی یک‌بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، ثوری یک فرد متخصص با کوله باری از تجربه است که تجربه ورزشکاری، داوری، ریاست هیئت شهرستان و استانی و مدیر کلی ورزش و جوانان را در کارنامه دارد.

آبی در این رابطه ادامه داد: ثوری در دوره پیش باعث شد تا تیم ملی و مجموعه بوکس در نورچشمی ها و شهرهای خاص خلاصه نشود، باندبازی را فدراسیون بوکس قطع کرده و یک تیم به معنای واقعی ملی در رده های مختلف تشکیل داده بود و این موضوع باعث شد تا از وی به عنوان یک فرد توانا در این عرصه حمایت کنیم.

وی گفت: بعد از حضور ثوری در فدراسیون مسابقات های مختلف از جمله مسابقات ارتش، دانشجویان و کارگری در کنار لیگ های مختلف کشوری در رده های سنی برگزار شده است، همچنین پخش تلویزیونی مسابقات بوکس که یک گام بلند در احیا و توجه به این رشته بود، انجام شده است؛ بخش بانوان رشته بوکس نیز با حضور ثوری در فدراسیون به سمت احیا می رود و برنامه ریزی های لازم برای این مهم صورت گرفته است.

رییس هیئت بوکس استان آذربایجان غربی از حضور 2 ورزشکار نونهال استان در تیم ملی نونهالان خبر داد و گفت: مسابقات نونهالان کشور با حضور 4 ورزشکار از هر استان برگزار شد که یک طلا، یک نفره و یک برنز نتیجه حضور آذربایجان غربی در این مسابقات بود، پس از این مسابقات 2 ورزشکار از استان آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و سهند نجفی و آیدین کریم زاده با شرکت در اردوهای بعدی در نهایت به ترکیب تیم ملی نونهالان راه یاقتند.

آبی که داور دو ستاره جهانی نیز است، در رابطه با موضوع استعدادیابی ورزش بوکس نیز گفت: تعامل و همکاری با آموزش و پرورش و معلمین تربیت بدنی و همچنین سازمان دانش آموزی می تواند یک گام بلند در راستای اعتلای ورزش بوکس در استان باشد. همچنین با ارتقای فضای فیزیکی مجموعه بوکس استان آمادگی برگزاری مسابقات مختلف را داریم.

با اعلام رییس هیئت بوکس استان آذربایجان غربی، طی روزهای آینده میزبان تیم بوکس نخجوان در رده نوجوانان و جوانان خواهیم بود، اردوی آماده سازی در قالب مسابقات از جمله برنامه های پیش بینی شده برای تیم نخجوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار