معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

عبودیت و نورانیت راه ما را نماز تبیین می‌کند

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی مانه و سملقان اظهار کرد هیچ عملى نزد خداوند، محبوب تر از نماز نیست و نماز کلید تمام گنجینه‌های دنیا و آخرت است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
عبودیت و نورانیت راه ما را نماز تبیین می‌کند

محمد عقیقی در این اجلاس گفت: وجود ویروس کرونا باعث اختلالات فراوانی در زندگی روزمره مخصوصا در بحث تعلیم و تربیت شد که خداوند را شاکریم که این ویروس رو به نابودی است.

عقیقی عنوان کرد: نماز با جایگاهی والا در میان عبادات دیگر، یک عبادت ویژه است که همه عبادات مقدمه نماز هستند و نماز مکمل دیگر عبادات است. نماز در شکل گیری شخصیت دانش آموزان و نوجوانان اهمیت بسزایی دارد و با برگزاری نمازهای جماعت در مدارس می توان در این امر واجب گام برداشت و نقش مدارس در ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به نماز با روش‌های تبلیغی صحیح بسیار مهم و راهبردی است.

وی اضافه کرد: با حضور دانش آموزان در مدارس رابطه نماز، خانه، مدرسه و مسجد را در دوران پساکرونا تقویت می کنیم و با ترویج و تبلیغ قوی فرهنگ دین و تبیین صحیح احکام و نماز می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امیدوارم با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری و اهمیت به گام دوم انقلاب شاهد تحول عظیمی در بحث ترویج نماز در دوران پساکرونا باشیم که الحق و الانصاف در دوران کرونا هم با تمام محدودیت ها تلاش های وافری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار