عضو شورای شهر اسلامشهر:

شرایط سخت اقتصادی موجود، همت بیشتر مسئولان را می‌طلبد

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای شهر اسلامشهر تاکید کرد مردم به لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی وضعیت سختی دارند و این امرنیازمند برنامه‌ریزی بیشترمسئولان است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط سخت اقتصادی موجود، همت بیشتر مسئولان  را می‌طلبد

محمدمهدی سلیمی، رئیس شورای شهر اسلامشهر، در شانزدهمین نشست رسمی شورا در سخنانی اظهار کرد: همه مسئولان در شهرستان اسلامشهر با دغدغه شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم در حال فعالیت هستند و در این شرایط نیاز به صبوری بیشتر جهت پیگیری امور است.

وی بیان کرد: مردم به لحاظ شرایط اقتصادی و اجتماعی وضعیت سختی دارند و نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر مسئولان است و از سوی دیگر شهرداری و سازمان‌های تابعه نیز با دغدغه بیشتر نسبت به مشکلات مردم رسیدگی کنند و انتظار می‌رود که در دستگاه‌های ما نظم و دقت بیشتری جهت رسیدگی به درخواست‌های مردم اعمال شود.

سلیمی تصریح کرد: فرماندار جدید شهرستان اسلامشهر نیز با حضور خود در کلیه صحنه‌ها از نزدیک مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهند و همگان موظف هستیم مطالبی را که مردم به ما انتقال می‌دهند در سطح شورای شهر مطرح و بررسی کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام علی ترکمن، رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و سلامت و امور بانوان شورای شهر اسلامشهر در سخنانی تأکید کرد: ما با کسری بودجه در زمینه اجرای بخشی از طرح‌ها مواجه هستیم و جذب سرمایه‌گذار تنها راه برون رفت از این موضوع است و لازم است حل مسائل شهری را که به مردم قول دادیم در اولویت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در صورت افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان اسلامشهر در دو سال آینده ما نیاز به ایجاد هتل جهت توجه به امر مهم توریست درمانی هستیم و سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌تواند راه‌گشای این مسئله باشد.

در بخش دیگری از این نشست مصطفی سالاریان، عضو شورای شهر اسلامشهر نیز خاطرنشان کرد: مردم در زمینه مسائل شغلی خود از جمله دست‌فروشان کنار خیابان مشکلات بسیار زیادی دارند، فشار اقتصادی بر مردم زیاد است و وقتی افراد دستفروش با داشتن مواردی از جمله داشتن فرزند معلول به ما مراجعه می‌کنند. باید آنها را با داشتن راه‌ حل حمایت کنیم و تنها زمانی می‌توان جلوی مشکل دست‌فروشی را در جامعه گرفت که بتوانیم شغل جدید ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: چگونه از این افراد دارای مشکلات فراوان ارقامی به عنوان مبالغ ماهیانه گرفته می‌شود و شهرداری اسلامشهر می‌بایست یک شیوه‌نامه هماهنگ برای رسیدگی به این موضوع تهیه کند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار