بانوی پیر بر سر دوراهی؛ مهاجم بارسلونا رقیب ستاره ایرانی شد

تهران (پانا) - باشگاه یوونتوس قصد دارد همزمان با یوونتوس، مذاکرات خود با بارسلونا را برای خرید مهاجم این تیم ادامه دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بانوی پیر بر سر دوراهی؛ مهاجم بارسلونا رقیب ستاره ایرانی شد

روز گذشته بود که یک رسانه معتبر ایتالیایی از پیشنهاد باشگاه یوونتوس برای خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه زنیت خبر داد تا نام بانوی پیر در کنار المپیک لیون و نیوکاسل در لیست مشتری‌ها سردار دیده شود.

امروز هم اسکای اسپورت در بخش ایتالیایی خود تاکید کرد که آلگری سرمربی یوونتوس علاقه ویژه‌ای به سبک بازی سردار آزمون دارد و به مدیران باشگاه اعلام کرده او را در زمستان به تورین بیاورند اما باشگاه زنیت برای صدور رضایت‌نامه مهاجم ایرانی خود مبلغ 20 میلیون یورو درخواست کرده که رقمی نجومی برای شش ماه باقی مانده قرارداد سردار با زنیت محسوب می‌شود.

اعلام همین مبلغ از سوی باشگاه زنیت، باعث شده است تا یوونتوس برای خرید سردار آزمون دچار تردید شود و به همین منظور سراغ گزینه دوم لیست خرید آلگری رفته‌اند.

براساس گزارش اسکای اسپورت، دومین گزینه سرمربی یوونتوس برای تقویت خط حمله این تیم، ممفیس دپای مهاجم تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه بارسلونا است که به نظر می‌رسد مشکلی برای جدایی از این تیم نداشته باشد و ژاوی روی او برای فصل آینده حساب نکرده است. در همین زمینه مذاکرات با بارسلونا شروع شده تا همزمان با مذاکرات نهایی با زنیت، این انتقال هم از سوی مدیران بانوی پیر دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار