حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم

تهران (پانا) - حمیدرضا پگاه درباره حضورش در نقش های مثبت در سینما و تلویزیون گفت احساس می کند بیشتر به خاطر فیزیکش نقش های مثبت به او پیشنهاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حمیدرضا پگاه: به خاطر فیزیکم بازیگر نقش های مثبت شدم

برنامه زنده «همپای صبا» هر روز با سفر به شهرهای مختلف ایران مخاطبان را با آداب و رسوم فرهنگ، مشاهیر و مفاخر سرزمینمان آشنا می کند.
قطار صبا در این برنامه امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ماه در ایستگاه هنرمندان همسفر حمیدرضا پگاه بازیگر خوب سینما و تلویزیون شد و با وی گفتگوی صمیمی داشت.

حمیدرضا پگاه (زادهٔ ۱۰دی ۱۳۵۰) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. او در تلویزیون با سریالهای تفنگ سرپر (در نقش غیبیش)، آخرین گناه و خانه امن(در نقش کمال شریف ) و در سینما با بازی در فیلم این زن حرف نمی‌زند، مورد توجه قرار گرفت.

پگاه در این گفت‌وگو درباره شروع بازیگری گفت: اولین نقشم را در سن ۲۲ سالگی بازی کردن و در این مدت نقشهای متفاوتی را بازی کردن ولی سریال تفنگ سرپر برای من یک کار متفاوت بود و به یاد ماندنی.

وی درباره تجربه اجرای برنامه مسابقه تلویزیونی «اتاق صفر و یک» در شبکه دوسیما توضیح داد، از سالها قبل پیشنهادات زیادی برای اجرا داشتم ولی همیشه فراری بودم و در اولین فرصت پشنهاد را رد می‌کردند ولی اجرای این برنامه با توجه به عوامل برنامه و نوع اجرای متفاوت آن برایم جالب بود و پذیرفتم.

مجری برنامه از پگاه درباره بازیگری نقش های مثبت سوال کرد که «چرا همیشه نقش های مثبت را بازی می کنید؟» و در پاسخ شنید، احساس می کنم بیشتر به خاطر فیزیکم نقش های مثبت را به من پیشنهاد می شود.

برنامه همپای صبا هر روزاز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 به تهیه کنندگی محمد امرایی و با اجرای مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا در قسمت گفتم گفت سایت شنونده این گفتگو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار